Igyenes kiszállítás Magyar Posta35.000Ft felett!  

Tisztelt Vásárlónk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy bizonyos termékek szállítási ideje előfordulhat, hogy a megszokottnál hosszabb. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelése a lehető legrövidebb időn belül megérkezzen.
Köszönjük türelmét és megértését, valamint, hogy a Lindlight.hu-t választotta!

PR Cikk

Mi a PR-cikk jelentése?

A PR cikk jelentése eredetileg: a nyomtatott sajtóban megjelenő public relations cikk egy-egy termék vagy szolgáltatás, gyártó vagy terjesztő cég népszerűsítését szolgálta, részletesen bemutatva erényeiket. Végső soron az eladási mutatók javítása és a brendépítés volt a cél, és az újságok ingyen közölték a cégek, intézmények, szervezetek píár-munkatársa által fogalmazott írásokat. A vállalkozás jól járt, mert nem fizetett hirdetési díjat, a sajtóorgánum jól járt, mert újságírói munka nélkül jutott tartalmas anyaghoz, és jól járt az olvasó, mert első kézből kapott termékekről információt.

Ugyanez történik az online médiában, ám a webfelületen hiperhivatkozás is elhelyezhető, s ez a keresőmarketing, jelesül a linképítés felé terjeszti ki a piár lehetőségeit. A marketing szövegben elhelyezett linkek hatékonyak, mivel a cikkek releváns tartalmi kontextust biztosítanak az online visszacsatolás számára. Sajnos a szövegek gyakran gyenge minőségűek, inkább csak csomagolóanyagul szolgálnak a backlink számára.

A PR cikk megjelenés ára

Public Relations cikkek a keresőoptimalizálásban

A honlapok forgalma jelentős mértékben függ attól, hogy a Google kereső felől hány érdeklődő érkezik a weboldalra. Ez a szám akkor növekszik, ha az adott site keresett kulcsszavakkal jól szerepel találati listán, lehetőleg az első oldalra kerül. A helyezések javítása igen kényes feladat, keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek végzik a munkának ezt a részét, amelynek egyik fontos eljárása a linkprofil építés. Ezen a területén a PR-cikk fogalma mást jelent, mint a hagyományos felfogásban. Az organikus Google-helyezések javításában játszott szerepe révén a Public Relations cikk értelme a benne elhelyezett szöveges linkek révén nyer érvényességet, gyakorlatilag ezek kedvéért jön létre.

A tapasztalat azt mutatja, hogy a PR-cikkek megjelentetése a linképítés leghatékonyabb módszere, mely abban a lényeges vonásában különbözik az egyszerű linkelhelyezéstől, hogy a cikkben található hivatkozások számára megfelelő kontextust, szövegkörnyezetet biztosítunk, így a közlésnek helyt adó weblap a jól megírt marketingszöveg révén az adott témában erős relevanciát mutat, a releváns tartalom pedig feltétele annak, hogy a belinkelt website kulcsszavas helyezést szerezhessen.

SEO cikkek közlésének díja

készen kapott, kb. 2000 karakter terjedelmű cikk elhelyezése 8000 - 24000 Ft+ÁFA / hó

Általános közlési feltételek:
  • csak eredeti (nem másolt), más webfelületen még meg nem jelent szöveg kerülhet közlésre
  • a számomra nem elfogadható témát, megfogalmazást indoklás nélkül elutasíthatom (pl szex, erőszak, "átverés", áltudomány, politikai propaganda...)
  • a terjedelem minimum 2000 karakter. Ha a cikk 3000 karakternél is hosszabb, akkor minden +500 karakterenként +500 Ft az áremelkedés
  • egyes esetekben a portálnak állandó főoldala van, ilyenkor az új cikk aloldalra kerül, a cimlapról link mutat rá

A cikk tartalmazhat:

  • max. 1 linket - minden további link + 500 Ft
  • max. 1 képet - minden további kép + 500 Ft

Fontos:

  • a közlési díj nettóban értendő (de a bruttó az elszámolási módtól függ), és alapesetben előre kell átutalni
  • 50 eFt feletti megbízás esetén 10 %, 100 eFt fölöttinél 15% árengedményt adok
  • állandó ügyfelek akár 25-33 % árengedményt is kapnak

Garantálom, hogy korlátlan ideig elérhető az archívumban